Vi använder cookies för att förbättra användarupplevelsen och optimera vår webbsida.  Genom att använda webbplatsen godkänner du användningen cookies på circlek.se. Läs mer om cookies på circlek.se.

OK

Hur är det att jobba hos oss?

Att jobba på en Circle K station innebär att hela tiden mötas av nya utmaningar. Utöver den viktiga uppgiften att underlätta våra kunders vardag, så är du del av ett team som ser till att stationen alltid lever upp till Circle K´s höga kvalitetsmål. Det innebär att det finns många andra arbetsuppgifter vid sidan av kundservice och försäljning.

För att möta kundernas förväntningar och ständigt utvecklas går alla medarbetare kontinuerligt kurser som bidrar till såväl yrkesmässig som personlig utveckling. Dessa lägger också grunden till framtida jobb hos Circle K med många karriärmöjligheter”

Du kan förvänta dig att vi som arbetsgivare:
  • Verkar för en stimulerande arbetsmiljö
  • Stödjer din personliga och professionella utveckling
  • Matchar dina intressen och mål mot meningsfulla arbetsuppgifter
  • Skapar en högpresterande miljö och ger rak feedback på dina prestationer
  • Uppmärksammar och belönar dina prestationer baserat på vad du levererar och hur du agerar
  • Värdesätter mångfald och ger alla samma möjligheter

Vi förväntar oss att du:
  • Lever våra värderingar – i alla delar av ditt jobb
  • Ser förändring som en vital del av vårt företag
  • Tar ansvar för överenskomna mål, och strävar efter att leverera över förväntan
  • Tar initiativ och strävar efter ständig förbättring
  • Tar ansvar för din utveckling och ditt lärande
  • Respekterar och motiverar dina kollegor, och är en lagspelare
  • Bidrar proaktivt för att nå högkvalitativa beslut
  • Stödjer fattade beslut och fokuserar på genomförande

Möt våra medarbetare:

Vilka vi är

Vårt sätt att vara beskrivs av "ACT with PRIDE ", vårt DNA. "ACT with PRIDE" utgör kärnan i vårt företag.

Stäng

Ändra språk