Vi använder cookies för att förbättra användarupplevelsen och optimera vår webbsida.  Genom att använda webbplatsen godkänner du användningen cookies på circlek.se. Läs mer om cookies på circlek.se.

OK
Gasol

FAQ

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om Water your way

FAQ

• Finns den nya vattenautomaten på alla Circle K-stationer?
Nej. Den nya vattentjänsten kommer att testas på stationerna i listan ovan.
Vi hoppas kunna implementera den nya tjänsten på samtliga fullservicestationer i Sverige, och på fler stationer i Europa, efter att vi fått ta del av feedback från våra kunder.

• Varför kan jag inte använda min egna flaska?
Circle K’s flaska är utrustad med ett NFC-chip som aktiveras automaten. I framtiden kommer vi att utforska möjligheten att integrera flaskan med vår app för att göra det ännu enklare att fylla flaskan och kunna ge sig ut på vägarna ännu snabbare.

• Om ni vill minska plastavfallet, varför erbjuder ni då samma produkt i plastflaska?
Vi har byggt konceptet kring den återanvändningsbara flaskan och hoppas att kunderna kommer att välja den. Flaskan i plast, som är gjord av återvunnet material, är till för att kunder ska kunna provsmaka vattnet på platser där Water Your Way inte är tillgängligt än, eller för kunder som vill provsmaka vattnet innan de köper en återanvändningsbar flaska.

• Var kommer vattnet ifrån?
Vårt vatten är kopplat till den lokala vattentillförseln. Vår automat filtrerar vattnet för att sedan kyla det till perfekt dryckestemperatur, innan den anpassar vattnet efter dina önskemål vad gäller kolsyra, smaker och vitaminer eller energi.

• Kommer det finnas olika sorters flaskor?
För tillfället kommer vi att erbjuda flaskor på 600ml. I framtiden kommer vi att utforska möjligheterna till att erbjuda flaskor i olika storlekar och designer.

• Vad är det som ger energi i valmöjligheten energi?
Vattnet tillsätts med 78 mg koffein per flaska, i enlighet med ledande koffeinhaltiga vatten

Stäng

Ändra språk