Image
Tjej utanför Circle K

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Frågor & svar

Vi finns här för att göra livet längs vägen enklare för dig. Nedan hittar du svar på de vanligaste frågorna från våra kunder, Du kan också ställa frågor och få svar via vår chat eller skriva till oss via Facebook. Våra kontaktuppgifter hittar du längre ned på sidan.

Frågor & svar

  • Kan jag hyra här och lämna där?
  • Hur kan jag få en kvittokopia?
  • När fakturerar ni mig för mitt Circle K Betalkort?
  • Hur ansluter jag till E-faktura?
  • Var kan jag tanka HVO100?
  • Vad är saldot på mitt Circle K Betalkort?
  • Hur avbokar jag min bokning?
  • Mitt Circle K Extra Mastercard fungerar inte? Hur gör jag?
  • Hur gör jag för att beställa ett nytt eller ett ytterligare Circle K Betalkort?
  • Jag är en ny medlem i EXTRA – hur lägger jag till mitt kort?
  • Hur gör jag för att spärra mitt Betalkort?
  • Jag har inte fått min faktura. Hur gör jag?
  • Hur lägger jag till Samsung/Google/Apple Pay till EXTRA?
  • Pengar har reserverats på mitt konto. Hur gör jag?
  • Varför fungerar inte mitt Betalkort?
  • Hur ansluter jag mig till Autogiro?
  • Kan jag hyra bil utan ett fysiskt körkort?
  • Var hittar jag en karta över era stationer?
  • Vad är EXTRA?
  • Hur samlar jag och använder min bonus med Circle K EXTRA Mastercard?