Image Kundservice Hur kan vi hjälpa dig? FAQ Privatkunder Bli kund EXTRA PRO Mobilbetalning Med Circle K PRO appen kan du som företagskund betala drivmedel, biltvätt och spolarvätska på pump med mobilen. Beställ ett digitalt kort så är du igång på bara några minuter och slipper tänka på PIN-kod. Att tanka hos oss är nu ännu enklare. Läs mer Frågor & svar Vanligaste frågorna Elbilsladdning Presentkort Kortärenden Fakturafrågor Kundportal Show more categories Stationer & tjänster Jag vill bli kund Hur loggar jag in i Kundportalen? Hur gör jag för att beställa ett nytt kort? Jag behöver en ny PIN-kod till mitt kort Varför fungerar inte mitt kort? Kan jag få min faktura via mejl? Jag saknar min faktura – vad gör jag då? Hur gör jag för att spärra mitt kort? Kan jag använda mitt Företagskort med laddfunktion för att ladda på IONITY och Mer? Varför är mitt konto spärrat? Hur ändrar jag uppgifter i Kundportalen? Var hittar jag mina fakturor? Har ni ett kort som fungerar i Europa? Var hittar jag vilka stationer jag kan ladda min bil på? Hur använder jag snabbladdarna? Hur gör jag för att hyra släp hos er? Hur gör jag om jag vill ha Autogiro? Hur blir jag kund hos er? Finns det olika lösningar för när jag får fakturan från er? Hur lång tid tar det att snabbladda min bil? Kan presentkortet användas på Circle K i andra länder? Chatta med oss Vi finns här för att svara på dina frågor Skriv till oss Hittade du inte ditt svar i vår FAQ, skriv till oss här. Ring oss Vill du ringa oss istället, klicka här.