Image Kundservice Hur kan vi hjälpa dig? FAQ Privatkunder Bli kund EXTRA PRO Frågor & svar Vanligaste frågorna Elbilsladdning Presentkort Fakturor Fakturor/Kredit/saldo Faktura & betalning Show more categories Kortärenden Fakturafrågor Kundportal Stationer & tjänster Jag vill bli kund Hur loggar jag in i Kundportalen? Hur gör jag för att beställa ett nytt kort? Jag behöver en ny PIN-kod till mitt kort Varför fungerar inte mitt kort? Kan jag få min faktura via mejl? Jag saknar min faktura – vad gör jag då? Hur gör jag för att spärra mitt kort? Hur ändrar jag uppgifter i Kundportalen? Var hittar jag mina fakturor? Har ni ett kort som fungerar i Europa? Varför är mitt konto spärrat? Kan jag använda mitt Företagskort med laddfunktion för att ladda på IONITY och Mer? Hur använder jag snabbladdarna? Hur gör jag för att hyra släp hos er? Hur blir jag kund hos er? Var hittar jag vilka stationer jag kan ladda min bil på? Kan presentkortet användas på Circle K i andra länder? Hur gör jag om jag vill ha Autogiro? Hur lång tid tar det att snabbladda min bil? Finns det olika lösningar för när jag får fakturan från er? Chatta med oss Vi finns här för att svara på dina frågor Skriv till oss Hittade du inte ditt svar i vår FAQ, skriv till oss här. Ring oss Vill du ringa oss istället, klicka här.