Image
tjej vid dator
Image
tjej vid dator
Kundservice

Frågor & svar

Vi finns här för att göra livet längs vägarna lite enklare. Nedan ser du svar på de vanligaste frågorna från våra företagskunder. Våra kontaktuppgifter hittar du längre ned på sidan.

Hur gör jag för att hyra släp hos er?

Vi har släp av hög kvalité för alla tillfällen! ​Följ stegen nedan för att boka.

Hur gör jag för att beställa ett nytt kort?

Som befintlig kund beställer du enklast nya kort via Kundportalen.

Varför fungerar inte mitt kort?

Det kan bero på att kortet är spärrat på grund av att du slagit in fel PIN-kod för många gånger eller om du har en obetald faktura - läs mer här!

Hur gör jag för att spärra mitt kort?

Kort kan spärras enkelt och smidigt i Kundportalen – läs mer här!

Kan jag få min faktura via mejl?

Ja det går självklart bra få fakturor via mejl.

Hur loggar jag in i Kundportalen?

Det gör du enkelt här.

Jag saknar min faktura – vad gör jag då?

Fakturakopia kan smidigt laddas ned i Kundportalen – läs mer här!

Varför är mitt konto spärrat?

Att ett konto blir spärrat kan bero på t.ex. överskriden kreditgräns eller obetald faktura - läs mer här!

Hur ändrar jag uppgifter i Kundportalen?

Kontakta oss genom att fylla i nedan formulär, så hjälper vi dig.

Finns det olika lösningar för när jag får fakturan från er?

Ja vi har några olika alternativ. Läs mer nedan för mer infromation!

Var hittar jag en karta över era stationer?

Du hittar information om våra stationer både på vår hemsida och i Circle K –appen.

Hur gör jag om jag vill ha Autogiro?

Gå in via internetbanken och sök på "Circle K Sverige AB".

Hur gör jag om jag glömt lösenordet till Kundportalen?

Inga problem! Det är enkelt att återställa ditt lösenord. Följ stegen nedan så får du veta hur.

Hur gör jag en adressändring?

Inga problem, det fixar vi enkelt. Tryck på läs mer och fyll i formuläret där.

INGO företagskort

Du som INGO företagskund har eller kommer få ett Circle K företagskort under november 2022, fungerar som tidigare på både INGO och Circle K

Hur blir jag kund hos er?

Oavsett om du har en enskild firma eller ett stort internationellt bolag så har vi lösningar som passar just era behov.

Har ni ett kort som fungerar i Europa?

Absolut! Vill du tanka i Europa kan du använda vårt Routex Företagskort

Hur gör jag för att hyra bil hos er?

Vi har hyrbilar för alla tillfällen, en mindre bil för ärenden över dagen, en kombi för weekendresan eller en minibuss som rymmer många!

Var kan jag ladda min elbil?

Vi har idag ett stort nätverk av snabbladdare längs vägarna i Sverige. ​På vår hemsida kan du se på vilka stationer vi erbjuder snabbladdning idag.

Jag vill ge er feedback. Hur gör jag?

Vi strävar alltid efter att förbättra våra produkter och tjänster - ta reda på hur du kan lämna dina synpunkter till oss om dina upplevelser!

Var kan jag tanka HVO100?

Sök efter stationer och filtrera på HVO100 för att se vart du kan tanka det. Du gör det enkelt i Circle K-appen eller här på hemsidan.

Kontakta oss

Innan du kontaktar oss vill vi tipsa om att du hittar svar på de flesta frågorna genom att kika igenom våra Frågor & svar. Där har vi samlat information och guidelines om hur du ska gå tillväga för diverse ärenden.

Du når vår kundservice på vardagar 08:00-17:00 Telefon: 08-429 63 00 *

< Ansök om att bli kund
< Kundportal
< Anslut dig till PDF-faktura
< Uppdatera företagsuppgifter
< Ändra frekvens för fakturering
< Övriga frågor/Kontaktformulär
 

*Möjlighet att spärra kort 24/7 till engelskspråkig kundtjänstpersonal.