Image
Tjej utanför Circle K

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Frågor & svar

Vi finns här för att göra livet längs vägen enklare för dig. Nedan hittar du svar på de vanligaste frågorna från våra kunder, Du kan också ställa frågor och få svar via vår chat eller skriva till oss via Facebook. Våra kontaktuppgifter hittar du längre ned på sidan.
FAQ Företagskunder
Circle K EXTRA
Hyrbil & släp

Frågor & svar

  • Hur kan jag få en kvittokopia?
  • Varför fungerar inte mitt Betalkort?
  • Kan jag hyra här och lämna där?
  • Hur gör jag för att beställa ett nytt eller ett ytterligare Circle K Betalkort?
  • Hur gör jag för att spärra mitt Betalkort?
  • Mitt Circle K Extra Mastercard fungerar inte? Hur gör jag?
  • Hur betalar jag för snabbladdning?
  • Vad är saldot på mitt Circle K Betalkort?
  • Vad är Circle K Betalkort?
  • När fakturerar ni mig för mitt Circle K Betalkort?
  • Vad är EXTRA?
  • Hur ansluter jag till E-faktura?
  • Pengar har reserverats på mitt konto. Hur gör jag?
  • Vad kostar det att ladda?
  • Hur avbokar jag min bokning?
  • Jag är en ny medlem i EXTRA – hur lägger jag till mitt kort?
  • Kan jag använda Circle K Charge-appen för att ladda på IONITY och Mer?
  • Jag är redan medlem i EXTRA – hur lägger jag till mitt nya kort?
  • Hur aktiverar jag mitt Circle K EXTRA Mastercard?
  • Var kan jag tanka HVO100?

Faktureringsdatum Circle K EXTRA Mastercard 

Här hittar du information om kommande faktureringsdatum för Circle K Mastercard

https://www.circlek.se/betalningsdatum-mastercard