Image
Tjej utanför Circle K

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Frågor & svar

Vi finns här för att göra livet längs vägen enklare för dig. Nedan hittar du svar på de vanligaste frågorna från våra kunder, Du kan också ställa frågor och få svar via vår chat eller skriva till oss via Facebook. Våra kontaktuppgifter hittar du längre ned på sidan.
Idea
FAQ Företagskunder
Gift Card
Circle K EXTRA
Car
Hyrbil & släp

Frågor & svar

  • Show more categories
  • Hur kan jag få en kvittokopia?
  • Hur gör jag för att beställa ett nytt eller ett ytterligare Circle K Betalkort?
  • Kan jag hyra här och lämna där?
  • Hur gör jag för att spärra mitt Betalkort?
  • När fakturerar ni mig för mitt Circle K Betalkort?
  • Hur betalar jag för snabbladdning?
  • Hur ansluter jag till E-faktura?
  • Vad är saldot på mitt Circle K Betalkort?
  • Varför fungerar inte mitt Betalkort?
  • Vad är EXTRA?
  • Vad är Circle K Betalkort?
  • Jag är redan medlem i EXTRA – hur lägger jag till mitt nya kort?
  • Hur avbokar jag min bokning?
  • Jag är en ny medlem i EXTRA – hur lägger jag till mitt kort?
  • Mitt Circle K Extra Mastercard fungerar inte? Hur gör jag?
  • Var kan jag tanka HVO100?
  • Pengar har reserverats på mitt konto. Hur gör jag?
  • Kan jag använda Circle K Charge-appen för att ladda på IONITY och Mer?
  • Var hittar jag en karta över era stationer?
  • Hur aktiverar jag mitt Circle K EXTRA Mastercard?

Faktureringsdatum Circle K EXTRA Mastercard 

Här hittar du information om kommande faktureringsdatum för Circle K Mastercard

https://www.circlek.se/betalningsdatum-mastercard