Circle K Charge-appen är kopplad till ditt CKID. Om du redan har ett konto hos oss från andra tjänster använder du detta, annars skapar du ett nytt konto om du inte är kund.
Om du har en laddbricka registrerad på din profil kan den överföras från den gamla appen till den nya. Du kan även lägga till laddbrickor manuellt.
För att få tillgång till dina rabatter måste du vara medlem i EXTRA. Som EXTRA-medlem kommer de flesta av dina rabatter att överföras till appen. Kom ihåg att du endast kommer att se ditt rabatterade pris i appen, och inte det ordinarie priset. Rabatten gäller endast i det land som ditt medlemskap är kopplat till.
Du hittar våra laddpriser här. Du kan också se priset för din laddsession i appen under Laddhistorik.
Laddhistorik och kvitton från den gamla appen hittar du i kundportalen. Logga in med inloggningsuppgifterna från den gamla appen.
Företagskunder som använder företagskort för att betala för laddning ska fortsätta att göra detta. Företagskortet kan inte användas för att betala för laddning i andra länder än i Sverige.
Ja, du kan fortfarande ladda som drop-in-kund. Då använder du QR-koden som du hittar på laddaren och följer instruktionerna på laddaren. Kom ihåg att du måste ange din e-postadress för att få kvittot skickat till dig.
När du ber om att byta lösenord får du ett e-postmeddelande med en länk som används för att ändra lösenordet. När lösenordet har ändrats går du tillbaka till appen, väljer Logga in och anger användarnamnet och det nya lösenordet.
Copyright © 2025 Circle K Sverige