Image
Tjej utanför Circle K

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Frågor & svar

Vi finns här för att göra livet längs vägen enklare för dig. Nedan hittar du svar på de vanligaste frågorna från våra kunder, Du kan också ställa frågor och få svar via vår chat eller skriva till oss via Facebook. Våra kontaktuppgifter hittar du längre ned på sidan.
FAQ Företagskunder
Circle K EXTRA
Hyrbil & släp

Frågor & svar

  • Hur kan jag få en kvittokopia?
  • Varför fungerar inte mitt Betalkort?
  • Hur gör jag för att beställa ett nytt eller ett ytterligare Circle K Betalkort?
  • Vad är saldot på mitt Circle K Betalkort?
  • Kan jag hyra här och lämna där?
  • Hur ansluter jag till E-faktura?
  • När fakturerar ni mig för mitt Circle K Betalkort?
  • Hur gör jag för att spärra mitt Betalkort?
  • Vad är Circle K Betalkort?
  • Mitt Circle K Extra Mastercard fungerar inte? Hur gör jag?
  • Hur betalar jag för snabbladdning?
  • Pengar har reserverats på mitt konto. Hur gör jag?
  • Vad är EXTRA?
  • Jag är redan medlem i EXTRA – hur lägger jag till mitt nya kort?
  • Vad kostar det att ladda?
  • Kan jag använda Circle K Charge-appen för att ladda på IONITY och Mer?
  • Hur börjar jag använda Autocharge?
  • Hur avbokar jag min bokning?
  • Hur aktiverar jag mitt Circle K EXTRA Mastercard?
  • Var kan jag tanka HVO100?

Faktureringsdatum Circle K EXTRA Mastercard 

Här hittar du information om kommande faktureringsdatum för Circle K Mastercard

https://www.circlek.se/betalningsdatum-mastercard